Контактирајте нас
DigitalBIZ
О Пројекту DigitalBIZ
DigitalBIZ пројекат препознаје да се економски раст и развој приватног сектора у Босни и Херцеговини све више ослањају на дигиталну повезаност и дигитализацију пословања.
Упркос брзом расту ИКТ индустрије, домаћа економија још увијек не користи довољно потенцијала нових технологија. Због тога, долази до отежаног приступа новим тржиштима и развоја конкурентних пословних модела.
Пандемија COVID-19 додатно је показала колико је важно убрзати дигиталну трансформацију у свим секторима. На тај начин, дигитализација постаје кључни покретач промјена и пружа нове могућности за раст.
Међутим, и поред значаја који дигитализација има за економију, она још није довољно заступљена у јавним политикама. Сарадња између ИКТ сектора и других индустрија остаје ограничена. Такође, недостају квалитетне услуге и производи за подршку пословању, посебно у области пословних иновација.
Digital BIZ пројекат нуди конкретну подршку институционалним партнерима, компанијама и другим актерима. Фокус је на употреби дигиталне економије за јачање продуктивности, ширење на нова тржишта и убрзање економског раста.
Осим тога, пројекат укључује активности које јачају капацитете локалних актера и омогућавају бржу транзицију ка дигиталној економији. Предвиђена је и финансијска подршка микро, малим и средњим предузећима за дигиталну трансформацију пословања.
➡️ Више о стратегијама дигитализације прочитајте на Digital Europe Programme.
DigitalBIZ пројекат - Циљеви
Digital BIZ пројекат има за циљ да укључи 10 правних субјеката – институција, организација и предузећа.
Они ће учествовати у програму развоја пословних ресурсних и савјетодавних центара.
Ти центри укључују развојне агенције, ИТ хабове, центре изврсности, тренинг центре и акцелераторе.
Циљ је њихова трансформација у дигиталне иновационе центре (DIC) који ће дугорочно подржавати дигитализацију пословања.
DigitalBIZ пројекат - Реализација
Град Бијељина је основао Иновациони центар за одрживи развој – ИнЦОР.
Прва активност у оквиру Digital BIZ пројекта била је организација обуке из дигиталног маркетинга.
Обуке су биле усклађене са потребама привреде и захтјевима тржишта рада.
Циљ је био да се учесницима обезбиједе нова знања и вјештине које ће повећати њихову конкурентност.
Програм је успјешно завршило 33 учесника, распоређених кроз два модула.

Донатор:
Развојни програм Уједињених нација
Категорија:
Дигитални маркетинг
Датум:
Фебруар - март 2022. године
